torsdag 14 juli 2011

Blombergs Café

Hej hej!!!

Har nyss kommit hem från en lång promenad, Tyra har blivit förkyld och jag ville att hon skulle få sova en stund och så länge vagnen rullar går det ganska bra. Nu börjar hon genast röra på sig igen ;)
Vill att hon ska sova så mycket det går, sova bort förkyldningen...

Tänkte visa några bilder på vårt café, kanske kan vara kul för er som inte bor här att se hur det ser ut :)
Bland annat du kusin Heidi, som jag vet läser bloggen :)



Här är Tyra och hennes mormor, precis utanför


Här kan man sitta ute och fika, tog kortet när stan hade stängt så att ingen blir med på bild som inte vill


Här är ett kort på serveringen inne

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Hej vad kul att du skriver och lägger ut till mig...känner mig speciell ;-) jättefint ni har det på caféet ,mysigt med.Och din lilla skönet Tyra är ju helt underbar man blir ju sjuk bara på att se bilderna gullefia där mmmmmmmm skulle vilja sniffa henne på halsen...anyway hälsa alla så gott och pussa lillahjärtat från mig och A-m och resten här puss och Kram
    Heidi

    SvaraRadera