söndag 10 juli 2011

Bad i Falun på Lugnet

Hellooooo!!

Vi har haft två roliga dagar, men jag har inte haft tid att uppdatera.
I fredags åkte jag, Tyra och Sussi till vår "upline" inom nätverksföretaget Unaico. Han bodde några mil utanför Bollnäs, så det tog sin tid att ta sig dit och hem. Sussis kommentar till Uffe när vi kom hem var så bra, nej men Tyra skötte sig så bra så hon skrek bara 10 mil ;) haha.. lilla skruttan tycker inte direkt att det är kul att sitta fast i en bilbarnstol, men dit sov hon (kors i taket) nästan hela vägen och hem satt jag med leksaker och försökte underhålla henne, men som Sussi sa hon skötte sig riktigt bra!

Igår jobbade jag på cafe i 3 timmar och sen var vi in till Falun och badade på lugnet, Tyra tyckte det var roligt att bada i lilla barnpoolen och hon blev helt slut och somnade under ett paraply som vi hade med oss.
Väl hemma efter några timmar i Falun så svirade vi snabbt om för att åka på kalajs. A+N firade 85 år ihop och vi hade en riktigt trevlig kväll, med underbart väder.




Här är Tyra på väg till Falun, hon har nya rosa solbrillor från Lindex


Jag och lilla skruttan på Lugnet i Falun


Och här med sin pappa

Idag har vi inget planerat, skönt att bara ta det lugnt hemma efter två intensiva dagar!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Haha vilken cool brud med solbrillor och allt :)Ser mysigt ut på lugnet. Vi har aldrig varit där. Visst finns det rutchbanor? Kanske får bli en tur dit snart. Misstänker att boysen skulle gilla det :) Tyra är ju galet lik dig på vissa bilder. Bla den där Uffe håller henne i det här inlägget.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!!

    Ja det finns rutchbanor, tre stycken :)
    Vi brukar åka dit ibland, tror säkert att dina barn skulle gilla det :)
    Jaha tycker du det? Är så svårt att se, men lite lik mig är hon nog allt.

    Kram Malin

    SvaraRadera