tisdag 12 juli 2011

6 kilos baby

Tjoho!!

Idag har jag och Tyra varit på BVC och numera väger skruttan 6225 g och ligger bättre på kurvan :) hon har ju aldrig varit någon "smalis" & jag tycker att hon hela tiden har sett välmående ut, men alla bebisar har sin kurva och Tyras kurva har inte sett ut som den borde under några veckor, men nu är hon mer på banan igen så att säga!

Jag och Tyra har också haft ett roligt möte med syrran och lillebror gällande ett ev. projekt framöver, sen har vi käkat kulglass på Blombergs café.

 Idag kom korten som jag har beställt till Tyras dop, får se om jag hinner börja skriva lite inbjudningar ikväll, har som mål att skicka iväg dom innan veckan är slut.




Här är jag och Tyra när vi var i kyrkan på lilla Astrids dop för inte så länge sedan.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar