fredag 3 juni 2011

Solstråle

Hej alla bloggisar!

Här hemma är vi en krasslig liten familj, Uffe har inte blivit så mycket bättre än, jag har fått ont i halsen och näsan rinner + att jag har huvudvärk, lilla sessan har också blivit lite förkyld och har små kusar i näsan. Hoppas hoppas att det går över snabbt, nu när äntligen solen värmer så skönt, vi är lediga och man vill bara vara ute, typiskt!

Igår var jag bara lite trött och kände inte alls av någon förkyldning så då klippte jag och gjorde slingor på lilla mammsen, gjorde också ljusa slingor på mig själv. Känns så skönt att få det gjort, så slipper man i alla fall se ut som en grå mus när man känner sig som en.


Här är en så gullig bild tycker jag på Tyra när hon skrattar för fullt och visar sitt lilla tandkött! Vår lilla solstråle :)

Kram Malin

2 kommentarer: