måndag 27 juni 2011

Peace and love

Tjohooo!

Idag drog peace and love veckan igång här i Borlänge :) KUL!
Jag, Uffe och Tyra tog en promenad ner på stan på eftermiddagen och fikade på Blombergs café, Uffe käkade räkmacka och jag kulglass, mums!!
Det har redan kommit massor av härligt festivalfolk till Borlänge, så kul att sitta och kika på folk. Det är så bra med vårt café då det ligger precis granne med systembolaget som så många besöker denna vecka ;)

På hemvägen fick Tyra sitta i bärselen på magen, hon somnade på några sekunder och sov nästan hela vägen hem, vi var riktigt blöta av svett på magarna när vi kom hem jag och Tyra.


Här är en bild på skötväskan som jag köpte på ikea, som jag är väldigt nöjd med. Innan hade jag bara Tyras grejer i en liten ryggsäck, det funkade i och för sig bra det med, men den här kan man låta sin lilla bebis ligga på så man kan byta blöja vart som helst :)

Kram Malin




1 kommentar:

  1. Hej Malin! Kul att träffa er :) vilken fräsch mamma du är! Kram J

    SvaraRadera