måndag 13 juni 2011

Egoboost

Tooodeloooo!!!!!!

Har nyss käkat en stor portion med kyckling och ris, mums! Jag var riktigt hungrig, lite väl sen kvällsmat men så får det bli ibland.
Skrev nya skyltar på vårt café efter stängning och det tog sin tid.
Tidigare i dag träffade jag gulliga mammorna Johanna och Angelica med barn för en fika och imorgon ska jag träffa en till nybliven
mamma på Blombergs café, kul!!


Nu blir det egotid för mig, ska läsa i blondinbellas nya tidning EGOBOOST :)
Hoppas ni får en underbar kväll!

Kram Malin

4 kommentarer:

  1. Hej! Är du med i någon mammagrupp eller är det några mammor du känner sedan tidigare?
    Jag startade en egen mammagrupp här i stan för jag inte känner några sen innan, men det är alltid kul att träffa nytt folk :-) kram

    SvaraRadera
  2. Hej "Y"!!

    Tack för din kommentar :)
    Nej, jag är inte med i någon mammagrupp, än i alla fall....
    Vad kul att du tog tag i saken och startade en egen :) Är det i Borlänge??
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Gruppen håller mest till i Borlänge, men några kommer från Falun och andra orter i Dalarna, så det har blivit några träffar i Falun också.

    Är det mammor du känt från tidigare?
    Skulle va kul med en mammaträff på ert café :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Ja okej.

    Ja jag känner dom sen tidigare.
    Ja det vore kul :)

    Kram Malin

    SvaraRadera