tisdag 14 juni 2011

Armband

Heeeeej på er!!

Idag ska jag förutom att luncha med en annan mamma också till BVC för vanlig kontroll med Tyra. Det känns verkligen skönt att hon inte blev prickigare sen jag började med mjölkprodukter. Hon är fortfarande liiiite prickig (det syns speciellt när hon skriker), men hon verkar i alla fall inte lida av dem.
 Får se vad barnmorskan säger om ena ögat som är aningen geggigt (grön gegga) hon kliar sig i ögat flera gånger om dagen och vi får torka henne ofta. Kanske det är en liten ögoninflammation..



Till kvällen ska vi och kika på Uffes dotter Linn som ska på bal, 9:ornas bal är rätt så stort här i Borlänge. Då står det föräldrar, släkt och vänner och väntar utanför Galaxen, mitt i stan för att se fin fina bilar släppa av uppklädda och stylade elever. Väl inne på Galaxen väntas god mat och dans. Kommer så väl ihåg när jag själv skulle på balen, det var så pirrigt och förväntansfullt att kliva ur bilen och gå på den "röda mattan" som jag tror är blå och alla stod med kameror i högsta hugg ;)



Idag har jag på mig mitt nya sköna svarta armband, med en svart rosett på.

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Hej snygging!
    Ring mig så bestämmer vi en tid :)
    Kram M

    SvaraRadera