torsdag 5 maj 2011

Vad vill ni att jag bloggar om?

Tjingeling!!

Tack ni som har hört av er ang. amningen både ni som kommenterade men också ni som har skickat sms och ringt :)
Av en slump testade jag amningsnapp och blev så himla glad när Tyra tog bröstet utan att skrika!! Sen blir hon inte riktigt mätt, men då ger jag ersättning som jag testat att ha i lite messmör
(och det har hjälpt, mot hård mage!)

Själv har jag fått riktigt ont i halsen och är hes, Tyra har blivit förkyld stackarn!! Vi ska till BVC idag så jag ska höra mig för lite där.

Ni är ca.300-400 som kikar in här varje dag och tänkte höra med er vad ni skulle vilja att jag bloggade om :) ???
Skriv gärna en kommentar, (ni får vara anonyma ;) Om ni vill att jag bloggar om Tyra, visar bilder på henne, mig, outfitbilder, träning, komma-i-form efter graviditeten, familjen, vardag, mat, bakning, jobb
eller vad det nu kan vara =) ???????


Kram Malin

7 kommentarer:

  1. Hej Malin
    Jag vill se massor av bilder på Tyra :)
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är roligt att kika in här på din blogg och följa dig, tycker att bloggen är bra som den är.

    SvaraRadera
  3. Hej
    Allt som du gav som förslag lät intressant, så jag röstar för det... :)
    VAd bra att det funkar lite bättre med amningen, hoppas det fortsätter så.
    Kram Jenny och lilla Emil

    SvaraRadera
  4. Fler outfit bilder på dig och Tyra. Jag är nyfiken på vad du har köpt för barnvagn, spjälsäng...mm. Trevlig blogg i det stora hela!

    SvaraRadera
  5. Hej! Eftersom vi fick barn nästan samtidigt så skulle ja vilja se lite bilder på din mage nu efter förlossningen :-)) Även va du har för babyutrustning å va du har för kläder till amningen. Hoppas allt går bra :-))

    SvaraRadera
  6. Jag tycker lite av varje så det blir variation, jag går in varje gång jag sitter vid datorn o kikar vad ni har för er. hihi <3

    SvaraRadera
  7. Hej på er!

    Tack för era kommentarer :)
    Ska försöka blogga lite varierat, med bilder på Tyra och mig, babyutrustning och sådant. Kan lägga in några bilder på magen också ;)
    Kul att veta vad ni vill att jag bloggar om, så fortsätta gärna komma med önskemål!
    Kram på er!!

    SvaraRadera