måndag 23 maj 2011

The Secret

23 Maj 2011

Måndag och ny vecka med nya möjligheter, eller hur!?!

Någon mer än jag som läst boken The Secret, hemligheten av Rhonda Byrne? Jag tycker den är jättebra!!




För någon vecka sedan såg jag att den har kommit som
DAGENS VISDOMSORD, så nu har jag köpt den och börjat kika i den, tänkte först ge den till syrran i present när hon fyllde år, men kom på att jag kan dela med mig av dagens visdomsord här på bloggen (för den läser hon, speciellt nu när vi inte jobbar ihop och pratar om ALLT!) 
 Kanske någon av er läsare också tycker det är kul?

Vissa av er tycker säkert att det är strunt.............. men det gör inte JAG!
Jag tror verkligen på tankens kraft och the law of attraction/ attraktionslagen :)




Dag 1. Måndag


Kram Malin

1 kommentar:

  1. Jag är också ett "the secret fan" he he!! Kul

    SvaraRadera