tisdag 24 maj 2011

Påskbilder

Tjing!!

Hittade lite bilder på datorn från i påskas,
som jag inte hann lägga upp här på bloggen.
Så jag gör det nu istället ;)



Tyckte godisarna var så "påskiga" i färgerna, så jag tänkte att de kunde vi bjuda påskkärringarna på, men Uffe kunde inte låta bli att gå och nalla ;) så skålen var tom rätt fort!


Åt en god buffé, med trevligt sällskap på påskafton


Min farmor Helena, världens bästa! Hon är en piggelin 86 åring som fyller 87 år i augusti :)



Här är min äldsta bror Dennis, som blir 20 år i år och hans hund Ike & så min lilla Tyra

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. ååå fina foton...min älskade mormor som jag saknar sååååå mkt hälsa så gott puss o kram!!<3
    Heidi

    SvaraRadera
  2. Heeeej :) självklart ska jag göra det! Puss och kram

    SvaraRadera