tisdag 31 maj 2011

Hurtbulle?? njee

Tjoho!!

Idag blev Uffe tvungen att sjukskriva sig, han hade feber och sådär riktigt ont i halsen. Lika bra att vara hemma då, han blir hemma imorgon också, sen är det röddag på torsdag och fredag är han ledig ändå.
Skönt! Alltså blir det jag, Uffe och bebis hemma en hel vecka, då måndag också är röddag :)

Även om Uffe är sjuk så är det mysigt, att ha honom hemma tycker jag.... Ska nog försöka ta mig ut på en promenad med Tyra idag, kanske hyra en film och köpa lite godis, lite sjukmysigt sådär.

Jag är verkligen ingen hurtig ut-och-gå-morsa-i-ur-och-skur, nej jag är nog mer en fin glidare som tycker om när det är soligt och vindstilla haha... och några så kallade powerwalks som så många bloggare skriver om, nej det blir det inte många av. Inga alls rättare sagt.

Tror nog att jag är lite lat, blev av med gravidmagen rätt snabbt och väger nu som innan jag blev gravid, kan ha mina gamla kläder igen så det kanske är det som har gjort mig lite lat. Sen finns det väl alltid saker på sin kropp som man vill förbättra, armarna skulle behöva tränas upp en del och rumpen skulle behöva ett lyft... men just nu njuter jag av att bara fokusera på min uuuuuunderbara lilla baby. Och just det armarna kommer nog ändå bli starka, då jag bär så mycket på min klump ;)


Hon är så rolig när hon tittar på sina små knubbiga fingrar och man ser hur vindögd hon blir när hon försöker föra in dem i munnen, ibland blir det lite fel och handen hamnar i ögat eller i näsan, men oftast lyckas hon hitta gapet ;) hihi sötisen!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar