lördag 7 maj 2011

Gött väder ;)

Välkommen tillbaka solen :)

Så skönt med lite fint väder igen, tycker ni inte?!?
Kunde inte sova på morgonen, trots att jag fick om jag ville då Uffe är hemma. Hostade så jag blev tokig, så det var lika bra att gå upp. Är inte lika hes, men har istället mer hosta och har ont i halsen. Jag känner mig i alla fall inte sjuk, så det är skönt!!


Igår tänkte vi käka på Coco Thai här i Borlänge, men lilltjejen vaknade och var lite gnällig redan när vi hade satt oss vi bordet, så vi valde att ta med maten hem istället. Kikade på Talang och gick och la oss rätt tidigt, jag hann inte ens somna i soffan ;)


Nu på förmiddagen har vi läst morgontidningen i lugn och ro, käkat frukost och lekt med Tyra. Har också hunnit med lite hemma träning, lite situps och sånt :) Nu ska vi ta en promenad ner på stan och käka på Blombergs café, en räkmacka kanske??


Sen kanske det blir en vända på Kupolen också, men först ska jag amma plutten så hon är mätt i magen.
Vi höres, Trevlig Helg!!!



En outfit från förra veckan.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar