söndag 8 maj 2011

Bikini

Hej på er!!

Det var lite för kallt att ligga och sola i bikini tidigare idag, gick in och tog en skön dusch istället. 
Bestämde oss för att träffa syrran och P för en glassdate, testade Triumfs nya kulglass med smak av chokladboll samt hallon/saltlakrits smarrigt!




Här är jag i min lila bikini, trodde jag skulle ha större mage än så här efter graviditeten, den har dragit ihop sig riktigt bra :)


Nu ska jag återgå till pappersarbetet.
Trevlig kväll på er!!

Kram Malin


8 kommentarer:

  1. Ohhh hot mama :)

    SvaraRadera
  2. Hej Idaaa

    Haha ;)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. oj va fort din mage försvunnit! :-))

    SvaraRadera
  4. Halloj Terese!

    Ja, det känns skönt :)
    Hur går allt för dig?

    KRAM Malin

    SvaraRadera
  5. nja... jag har ju en bit kvar, har tagit ganska lång tid me de andra oxå. Men med kläder så syns den inte så mycket :-)) (tycker jag) Jag provade ett par jeansleggins på Vero Moda för ett tag sen, fick ta strl L! Men jag får ju ha ganska höga byxor pga snittet... kanske kan skylla på d? ;-))

    SvaraRadera
  6. Hey Malin! Fin blogg du har !! Jag undrar vart du hittade hallon/saltlakris glassen?
    Har letat efter den, för den är verkligen supergod!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Hej Terese!
    Tror inte man ska försöka ha så bråttom att komma i form efter graviditeten, utan bara försöka njuta av sitt lilla mirakel. Själv trodde jag att jag skulla ha bebismage hela sommaren... sen att den försvann så fort var ju skönt, men bara en bonus :)

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Du som hade en fråga ang. glassen... antar att du bor i Borlänge..? :)
    På Tunhukens, vid vallen köpte vi den :)

    Kram kram

    SvaraRadera