måndag 30 maj 2011

30 maj 2011

Sista veckan i maj!

Den här veckan blir intressant, då syrran är på en välförtjänt semester i Turkiet. Vi ska försöka pyssla ihop det på café, det är tur vi har duktiga Anna, sen ska pappa hjälpa till också så det ska nog gå bra även utan supersyrran. Jag ska göra det jag kan, betala räkningar, fixa papperen till revisorn och även städa/ diska lite på café i den mån det går med lilla Tyra.



Här är en bild på gårdagens frukost,
scrambled eggs, pastrami, tomat, kaffe, juice, tidningen och fina morsdag blommorna :)

Kom på att det blir lite för mycket "the secret" inlägg på bloggen och jag tror det räcker att jag lägger ut ett sådant inlägg i veckan, eller vad tror ni? Sen vet jag att det är några stycken som läser bloggen som liksom jag älskar den här typen av "peppning" och ni kan vara lugna jag kommer mms:a er varje morgon istället  :)

Igår SÖNDAG stod det i alla fall "Vår lycka och glädje beror på oss själva" ARISTOTELES (384-322 f.Kr.)

Önskar er en härlig start på den här veckan!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar