lördag 2 april 2011

Tyra

Prinsessan ska heta Tyra, det bestämde vi på en gång på förlossningen. Jag har i många år velat att min dotter ska heta Tyra, men jag trodde inte jag skulle få någon. Jag var sååååå inställd på att det skulle bli en pojk. Blev RIKTIGT chockad när de sa att det var en tjej. Hurregud vad chockad jag var!!
Uffe tycker att Astrid är väldigt fint och det tycker jag med, men jag fick bestämma vad hon skulle heta så då blev det Tyra :)

Hon ska heta Tyra Astrid Nahlén Blomberg.





















Här ligger hon på mitt bröst, bara någon timme gammal. Min lilla gullplutt!!
Kram Malin

7 kommentarer:

  1. Vilket superfint namn på en superfin tjej :)
    Så mycket mörkt hår hon har. Var säker på att hon var ljus när jag såg första bilden :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hehe nej hon är mörk som sin pappa :)

    Hoppas det fortsätter så hon får lite mörkare ögonbryn än mig, så drygt och enligt mitt tycke rätt fult med så ljusa ögonbryn som jag har (när jag inte färgar eller fyller i dom) ;) haha..

    SvaraRadera
  3. Vet hur det känns. Jag har inte heller några ögonbryn ;)

    SvaraRadera
  4. Såå mysig hon var Malla! Världens goaste! :D Tack för ikväll, så himla trevligt!!!! :D

    SvaraRadera
  5. grattis :-)) Hur stor va hon?

    SvaraRadera
  6. Va fin hon är och vilket och vilket fint namn! Har sin pappas hårfärg, men annars tror jag minsann hon är lite lik dig :)
    Jag trodde också att ni skulle få en pojke, men nu fick ni en liten prinsessa. Åh, va mysigt!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Hej Sandra!!
    Hoppas att allt är bra med er!

    Ja hon är så go, det är så mysigt :)
    Vore kul att träffas nu i vår!!
    Kram Malin & Tyra

    SvaraRadera