torsdag 14 april 2011

Solig Torsdag

Välkommen härliga sol :)!
Vilket kalasväder, ska försöka ta mig ut på en promenix snart med lillan.
Hon har äntligen kommit till ro och sover nu i vagnen, så jag ska passa på att slänga på mig lite smink för nu vill jag uuuuut!!


Här gosar Uffe och Tyra för fullt på kvällen, det var förra veckan det nu skriker hon mest på kvällarna ;) Igår pumpade jag ut mjölk på förmiddagen som vi gav henne på kvällen efter att hon skrikit länge vid bröstet och det funkade rätt bra. Då blev hon nöjd. Ska fortsätta med det!

Uffe är i Falun med ncc idag, har jobbsamtal och bowlar. Jag och Tyra ska också till Falun idag/ikväll med syrran och Anna, vi ska dit och fika. Är kul att åka och fika på något annat café än sitt eget :) samt få lite inspiration!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Milo var också sådär att ha skrek på kvällarna. Hade nog ont i magen. Vi provade med minifom droppar tyckte det blev bättre med det! Kram på er

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna!

    Jaha gjorde han det?! Ja då ska jag köpa det och testa! :)
    Tack!

    Kram Malin

    SvaraRadera