lördag 16 april 2011

Marknad

Frukostdax!

Har precis huggit in på en ostmacka och kaffe, lite sen frukost kanske? ;)
Jaja, så kan det bli ibland.

Det gick riktigt bra att ha med Tyra på Revyresan igår, hon sov nästan hela tiden och oj vad bra den var, så kul! Vi fick verkligen skratta :D!!!!
 Tips gå & se revyresan om du bor i Borlänge :)

Vi köpte med oss en pizza igår efter teatern och det blev rätt sent, kom inte i säng förens runt kvart över ett, då hade lillstumpan tagit både bröstmjölk och ersättning, så sen sov hon till halv sex :)

Sen ville Tyra inte sova mer. Så vi har gosat, pratat, sjungit och gullat fram till halv elva, då hon slocknade och så gjorde även jag i nästan en och en halv timme. Åh vad skönt det var! Känner mig som en ny männsika nu.



Här i Borlänge är det marknad, (karuseller, fula gosedjur man kan vinna, godis, getingar?, kläder från Thailand och annat jox)
Uffe frågade om vi skulle gå idag.
Aldrig sa jag, då var klockan kvart i elva, dels var jag galet trött men sen har jag aldrig varit så förtjust i marknader. Eller det beror väl på vad det är för marknad, jag hittar sällan något att köpa tycker mest det är krafs. 
Sen är ju Tyra lite för liten för att åka karusell ;) och
Adam och Linn är hos deras mamma.

Om en timme kommer syrran, då ska jag klippa henne hon sa att hon ville ha kort. Alltid lika roligt att klippa
Micaela då hon ofta vill ha en helt ny frisyr :)

Ikväll ska vi hem till svärmor (tycker det låter lite töntigt.. haha)
aja Uffes mamma och käka middag.
Uffes bror fyller år och ska firas, blir trevligt!

Vad gör ni idag??

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Frukostfikade på Almas med fina vänner sen en sväng på hantverksbyns marknaden. Nu är det sen lunch och sen en promenad i solen för och testa in sittdelen till vagnen. Lillskrutten börjar bli en storskrutt :)

    Vilka superfina kort på Tyra!

    Kram Jenny och Emil

    SvaraRadera
  2. Tjenare Jenny och Emil!

    Oj har han blivit så stor nu?!?
    Vad fort det går!

    KRAM på er

    SvaraRadera