tisdag 26 april 2011

Chili con carne

Tjoho!!

Nu sitter jag och Uffe i soffan och käkar Chili con carne med ris, som jag förberedde i slutet av graviditeten och fryste in. Perfekt !
Tack för tipset Sanna :)
Vi kikar på äntligen hemma också och drar vagnen fram och tillbaka med foten så Tyra är nöjd medan vi äter och så skriver jag ju ett blogginlägg samtidigt också ;)

Idag har jag och Tyra haft en innedag, vi har inte gått utanför dörren. Syrran var här och hälsade på och vi gick igenom lite grejer till café, sen kom Sussi och var här i några timmar och helt plötsligt är det kväll igen...



Uffe och Tyra badade för en liten stund sedan, mysigt! Själv får jag inte bada än, men om några veckor så, längtar!
Här är en bild (dock inte tagen idag) på min snygga sambo och underbara dotter! ;)



Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Säg till när ni är redo för bio!!!!? Hoppas det blir snart! Tack för eftermiddags kaffet. Hälsa la famillia mika

    SvaraRadera
  2. Absolut :) Ska kolla vad det går för filmer.

    Puss o kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. vad glad jag blir =)) jag och tyra = SANT

    SvaraRadera