söndag 17 april 2011

3 veckor

Godkväll/ Godnatt?!?

Idag blev Tyra 3 veckor gammal, hurra! ;)
Vi har haft fullt upp hela dagen, shoppat på Kupolen, varit på 2 års kalas, hälsat på mamma och pappa en snabbis och varit på möte på kvällen.

På kupolen köpte jag lite kläder till Tyra, hon har mycket typiska "pojkfärger" på kläderna (då jag var så säker på att det låg en liten kille i magen, så köpte jag mycket svart, blått och grönt och det kan man ju ha fast man är tjej, jag hade dock inte klätt en liten pojk i rosa blommig klänning...) men idag köpte jag en rosa & vitrandig klänning och en vit klänning + rosa strumpbyxor, väldigt "tjejigt" ;).
Tror hon ska få ha någon av klänningarna imorgon, vi har tänkt åka in till Falun och ta kort till tidningen då.



Här ligger min lilla tjej i vagnen, tycker hon är så gullig när hon har händerna ovanför huvudet så där :)
Kläderna har hon nyss fått av min farmor, så fräscht och användbart med vitt!! Tack farmor!

Nu ska jag börja göra iordning mig för sängen.
Godnatt!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Bebis bebis......mmmmm gott!!;-) kramisar från Götet

    SvaraRadera
  2. Hihi ja eller hur ;)
    Kramisar till er!!!

    SvaraRadera