lördag 23 april 2011

27 år

Wow vilket kalasväder!
Passar ju bra nu när jag fyller år idag ;)

Är redan uppe, har gjort frukost och sitter och väntar på att mina favoriter ska komma hem från morgonpromenaden. Uffe tar med Tyra nästan varje morgon på en promenad så jag ska få sova lite, men idag kunde jag inte somna om så jag gick upp istället.
Beror kanske på att Tyra sovit rätt bra i natt :)


Igår fick vi besök av mina gulliga vänner, vi satt ute och fikade för första gången. Tack för söta presenter till lilla Tyra och för fina blommor till mig!!!
På kvällen åkte vi iväg och käkade pizza på Älvkanten och sen fick vi besök av syrran och P som tog hand om Tyra en stund så jag kunde
baka tårtan till idag :)


Här är några bilder på mig, Uffe och Tyra sist vi var hos syrran och P vilket var för någon vecka sedan.





Hoppas ni får en underbar påskafton med nära och kära & god mat!!

Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott Malin, hoppas du hade en bra dag. Kram M

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott Malin! Du verkar ha haft en toppen helg :D :D

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack :) Ja vi har haft en riktigt BRA helg!!!

    Kram på er

    SvaraRadera