söndag 10 april 2011

2 veckor gammal

Idag fyller lilla Tyra 2 veckor, hon är helt underbar! Det absolut bästa som har hänt :)

Det är så mysigt att vara hemma tycker jag, speciellt att Uffe är hemma också!

Igår åkte vi hem till min farmor Helena och hälsade på, hon blev jätteglad att få träffa oss. Farmor sa flera gånger att hon tyckte Tyra var så lik Uffe. Farmor bor på min mamma och pappas gård, så vi hälsade på mamma och pappa också!

Här är en bild på min mamma och Tyra på Falu lasarett, här är lillan bara 1 dag gammal. Hon har växt så mycket på bara 2 veckor, hon känns stadigare i nacken och kan fästa blicken mer. Igår tror vi också att hon log tillbaka. Hon har gjort det förut, men inte alls på samma sätt. Först när syrran var här och vi busade med henne och sen på kvällen när Uffe sjöng för henne, åh hon log med hela ansiktet och visade allt tandkött flera gånger. Vi smälte ;)



Kram Malin

5 kommentarer:

  1. Grattis på 2-veckors dagen Tyra!!! hihi. Söt blogg kusse!

    SvaraRadera
  2. Ååå vad söt bloggen blev när du gjorde om den :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag provade att skicka bilderna till din mail idag igen. Jag skickade 9 mail och fick 5 felmeddelanden tillbaka. Fick du alltså de 4 första?? I så fall kanske det är så att bilderna är så himla stora att det bilr fullt i din mail och att du måste spara och radera de bilderna jag skickat för att jag ska kunna skicka resten.
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  4. Hej Emelie!
    Åh vad fina bilderna som du skickade blev :)
    Jag har sparat bilderna. Jag raderar nu så kan du skicka dom andra =)
    Tack och KRAM!!!

    SvaraRadera
  5. Hej Matilda!

    Tyra tackar ;)

    Puss och kram

    SvaraRadera