onsdag 9 mars 2011

Onsdag 9 mars

Blev inge jobb för mig igår mådde illa även efter lunch, så jag blev hemma. Tog det lugnt och gick och la mig tidigt.
Känner mig fortfarande olustig, har lätt huvudvärk, lite illamående och ont i magen.

Ska göra ordning en stor smoothie med mycket blåbär, så kanske jag får lite mer energi.


Gissa när bebisen kommer?
Heidi: Det blev inte någon bebis igår ;),
nästa datum på listan är jag själv som trodde (det här var alltså 2 månader sedan jag gissade) på 11 Mars.
Har lagt till Hasse, Linda, Jonatan, Olivia och Katarina på listan.





















Här är en bild då jag har mama-skjortan på mig som jag köpte på h&m

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. gissar om då ;-) kanske 14mars <3 kram Heidi

    SvaraRadera
  2. Hehe, lägger till det datumet ;) på listan! Kram Malin

    SvaraRadera