tisdag 1 mars 2011

När kommer bebisen?

Då vi hade Baby Shower här hemma hade vi två tävlingar, en var där alla fick gissa olika saker om bebisen. Bland annat när den kommer och om det blir en tjej eller kille.



















Här är en sammanställning på två av frågorna.
1. När bebisen kommer?
2. Om det blir en TJEJ eller KILLE?



Heidi: (min kusin) 8 Mars/ KILLE (ännu tidigare än min gissning...)
Jag: 11 Mars/ KILLE (haha lite önsketänkande kanske.. ;)
Anneli: 13 Mars/
Heidi: (min kusin) 14 Mars/ KILLE
Helena: 15 Mars/ KILLE
Mormor: 18 Mars/ TJEJ
Marie: 19 Mars/ KILLE
Syrran: 21 Mars/ KILLE
Peter: 21 Mars/ KILLE
Victor: (min lillebror) 22 Mars/ KILLE
P: 23 Mars/ KILLE
Katarina: 23 Mars/ TJEJ
Dennis: (min lillebror) 24 Mars/ KILLE
Svärmor: 25 Mars/ KILLE
Adam: (Uffes son) 25 Mars/ KILLE
Erik: 26 Mars/ KILLE
Uffe: 27 Mars/ TJEJ
Mamma: 27 Mars/ TJEJ
Ingvar: 28 Mars/ TJEJ
Ida: 29 Mars/ TJEJ
Veronica: 30 Mars/ TJEJ
Matilda: (min kusin) 30 Mars/ KILLE
Hasse, Linda, Jonatan & Olivia: 1 April/ KILLE
Pappa: 2 April/ KILLE (Oj ska vi få vänta så länge...;)

Vill du också vara med och gissa? Skriv ditt namn, vilket datum du tror och om det blir en TJEJ eller KILLE i kommentarerna, så fyller jag på i listan...

Kram Malin

6 kommentarer:

  1. Jag tror det blir en tjej och hon kommer den 29 mars =) //Kramis Ida

    SvaraRadera
  2. Hej Ida :)
    Nu har jag lagt in dig med!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej kussen från götet tror 8mars /kille kram och klappa den fina magen från mig ;-)

    SvaraRadera
  4. Hej Heidi!
    Kul att du skrev =)

    8:e mars, oj snart med andra ord.. :)
    Stor Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Linda Hasse Jonathan och Olivia tror att det
    kommer ut en liten gosse den 1 april
    kram kram

    SvaraRadera
  6. Halloj!
    Hehe ett april skämt ;) haha

    Kram på er allihopa!!!

    SvaraRadera