tisdag 22 mars 2011

Nu och Då

Hej alla söta!
Oj vad många som klickar in här nu om dagarna :) Kul! Tyvärr har det inte kommit någon bebis under natten. Så syrran nu är du också struken från gissningslistan.

Här är några bilder på magen, jag kommer så väl ihåg när jag tog bilderna! Det var samma dag som jag +ade, jag var överlycklig och ville föreviga hur magen såg ut just den dagen, för att sedan kunna ta bilder på den växande kulan ;)
I början gick det såååå sakta, jag kommer ihåg att jag tänkte ska den aldrig komma??
Besviket frågade jag syrran nästan varje dag om det inte syntes liiite i alla fall. -Jo, lite syns det nog.. kommer jag ihåg att hon svarade haha, vet att hon ljög!
Till slut kom magen i alla fall och nu är det riktigt stor och tung! Men jag gillar den ;)!!









Kram Malin

5 kommentarer:

  1. eftersom min son föddes den 30:3 mars. Så chansar jag på att din bebis oxå kommer den 30:e och att det är en tjej :)
    /Mvh Veronica

    SvaraRadera
  2. Hej Veronica!
    Okej då lägger jag till din gissning :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej malin,

    Jag har seriöst drömt 3(!) nätter i rad nu att du fått barn och det var en flicka alla gånger. Jag är värdelös på att gissa sånt, så det betyder nog inget, men ändå. Konstigt :)
    Hoppas att allt går bra/Jessica

    SvaraRadera
  4. Tjena Jessica :) haha vad roligt att du drömde det ;) hihi, får se om det stämmer... :) Stor KRAM

    SvaraRadera
  5. Kram på dig med och lycka till :)

    SvaraRadera