söndag 20 mars 2011

Bebisen skulle ju komma idag..

..men än så länge verkar lillplutten vilja stanna kvar i magen. ;)

Här hemma har vi grejat för fullt, jag har rensat bland mina album, börjat "tapetserat" om sängen (kan visa sen) dammtorkat i sovrummet, tvättat med mera.
Syrran och P var här och fika en snabbis och nu har jag precis käkat kasslergratäng som Uffe gjort. Ska ta och sminka mig lite och fixa håret, Uffes dotter Linn ska ta några bilder på mig, Uffe och magen :)

Jag ska ta några bilder på magen idag också, det är sista dagen av vecka 40! Återkommer lite senare med bilderna :)

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Du verkar då ha fullt av energi kusse :D

    SvaraRadera
  2. Hej :)
    Jorå, men sen slocknar jag på soffan tidigt också ;)
    Hör av mig om det skulle mot förmodan hända något ;) Puss puss

    SvaraRadera