torsdag 24 mars 2011

Baby Shower

Idag har jag hunnit med en hel del! Pysslat och grejat här hemma, jobbat lite på café, hela eftermiddagen har jag varit med mamma och vi har shoppat saker till hemmet bla. nya blommor, städat i lilla lägenheten, fixat ärenden mm. Känns skönt att mycket har blivit avbockat på dagens todo lista!! :)
Nu känner jag verkligen att jag lever, det värker i hela kroppen och speciellt i ryggen.



Hittade lite bilder på datorn från när vi hade Baby shower här hemma.
Jag och syrran fixade matiga mackor innan vi fikade, babyn fick fina presenter och vi lekte lekar, pratade, såg på solsidan och så fick vi mycket namnförslag till bebben =)



























Bjuder på det här snygga ;) kortet på mig och syrran. Vi lekte en lek där man skulle klippa av en bit snöre som man trodde var samma mått som på min mage haha, många trodde magen var superstor... men riktigt såååå stooor var den inte ;)

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Nu tycker faktiskt jag att du ska ta och åka in och föda lite barn så jag slipper vara så sjukt nyfiken :) LYCKA TILL!!!

    SvaraRadera
  2. Jag håller verkligen med dig!!
    Vill in och föda nuuuuu ;)

    Tack och kram

    SvaraRadera