tisdag 8 mars 2011

Babyolja

Godmorgon!

Någon mer som såg på 1 unge i minuten igår på 4:an?
Har inte tänkt så jättemycket på förlossningen, men igår kunde jag ju inte låta bli..


Var hos barnmorskan igår också och allt såg bra ut, nu hade bebisens huvud fixerat sig också sa hon.
Fick en tid om två veckor igen, en dag efter beräknad förlossning. Får se om vi syns sa hon!






















Har kollat i en gravidtidning här på morgonen och skrivit ner vad man kan ta med sig till BB, tänkte packa klart väskan den här veckan.
Babyolja har jag köpt från apoteket, det stod på någon lista på internet att det kunde man ha med sig.

Nu ska jag lägga mig på soffan och ta det lugnt, har mått illa och kännt mig konstig hela morgonen.
Hoppas på att det släpper, så jag kan jobba idag.

Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Jag såg också det programmet!!! Gud alltså jag gråter varje gång jag ser ett barn komma till världen..det är så rörande!

    SvaraRadera
  2. Hej Kusse!
    Ja visst är det, det gjorde jag med!! ;)

    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Av ren nyfikenhet? Vad ska man med babyolja till på BB? Är inte barnet täckt i fosterfett? Lycka till! //ida

    SvaraRadera