fredag 11 mars 2011

11-03-11

Godmorgon soliga fredag!
Vaknade av mig själv strax efter 7 och nu har jag och Uffe käkat frukost och läst tidningen i lugn och ro.
Känner mig mycket bättre idag, så skönt!

Tror nog inte att det kommer någon bebbe idag, som jag hade gissat på men det är nog riktigt trångt i magen nu! Känns inte som magen kan bli större.
Känns i hela kroppen att det inte kan vara så länge kvar nu (förhoppningsvis) har ont överallt haha, höfter, rygg, ben och fötter ;)

Ska jobba en liten stund idag, dock blir det korta pass framöver (Förutom imorgon då jag ska jobba hela dagen).

Från och med i måndags har vi börjat sälja GB Glace på Blombergs café, då många kunder redan har börjat fråga efter glass. Igår kändes det dock som vinter igen med all snö, men så fort det blir lite sol så :)
Jag och syrran testade en nyhet från Magnum, Caramel & Nuts. Den var riktigt smaskig och passade bra till en kopp kaffe. Kostar 13 kr st.





















Kram Malin

2 kommentarer: