måndag 28 februari 2011

Vad har man för jacka på sig?

Hej på er!
Idag börjar jag vecka 38 och idag är sista dagen av Februari 2011.
Känner mig mer och mer förberedd på att bebben ska komma, men det känns overkligt också att jag ska bli mamma. Tänk att min lilla baby kanske kommer i Mars, 20 Mars är datumet vi har fått fast sen kanske jag går över och bebisen inte tittar fram förens i April, man vet ju aldrig. Hjälp vad spännande!!!







En kompis funderade över vad jag hade för jacka ;)
Den här grå jackan är A-formad, så den funkar ganska bra stängd också.


Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Hej!!
    Haha jag satt precis och tänkte att jag skulle skriva detsamma till dig :) Det var verkligen jätteroligt att ses och du såg så pigg, fräsch och snygg ut. Du kommer bli en supermamma :) Haha ja mina boys skötte sig helt ok för ovanlighetens skull. Annars brukar de inte vara riktigt lika artiga ;)
    Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Haha, Tack vad gullig du är! ;)

    Jag förstår inte hur du orkar med 3 barn så tätt i ålder, jag känner mig lite stressad över 1 (och den ligger fortfarande i magen) ;)
    Bra jobbat! Ja, för pojkarna var verkligen artiga och såååååå gulliga :)

    Hoppas vi kanske ses lite oftare nu!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hahah ja men du ska se dem en mindre bra dag då vill man bara rymma fältet och ALDRIG komma tillbaka ;) Det är helt otroligt att 3 barn kan låta som ett helt jäkla zoo och slåss, bråka och retas som mina kan. Men jag har ju valt det själv så det är bara att gilla läget ;) Men jag är riktigt nöjd med mitt val för det mesta. Killarna har så roligt med varandra och i framtiden så tror jag att det kommer underlätta att det är så tätt mellan dem. Det är väl just nu som det är som absolut jobbigast med trotsåldrar och allt annat som hör småbarnstiden till. Fast alla åldrar har sin charm oxå och de växer så sjukt fort så man MÅSTE försöka njuta mitt i kaoset oxå. För en vacker dag så är de små busarna som byggde lego utbytta mot 3 tonåringar som är på stan och dricker öl ;)

    Du kommer ha fullt upp med en, don´t worry, det har man ;) Det är första barnet som är största omställningen. Men samtigt den absolut bästa tiden. Med ettan har man all tid i världen att bara fokusera på den. Och allt som man brukade göra är fortfarande ganska så lätt att göra med bara ett barn. Annat blir det med tvåan som bara slinker med och man har redan vanan inne. Men då börjar det bli lite svårare att ta sig ut och göra saker och man har 2 barn som är på helt olika plan och inte alls vill samma saker och sen när trean kommer ska vi inte ens tala om ;)

    Oj, vad långt det blev ;)

    Kram kram!!

    SvaraRadera