söndag 27 februari 2011

Slapp söndag

Haft en riktigt slapp och skön söndag, det här har jag gjort:
1.) Sov länge, gick upp strax före 10
2.) Käkade fisbröd (Ljust rostat bröd) med smör och ost till frulle
3.) Bläddrade i aftonbladet och bilaga
4.) Syrran kom och vi slängde oss i soffan och kollade på skidor
5.) Gjorde spagetti och köttfärsås
6.) Syrran klippte topparna på mig och jag hennes
7.) Käkade lunchen
8.) Syrran gjorde ljusa slingor på mig och jag färgade hennes hår brunt
9.) Drack kaffe och åt marabou daim
10.) Blåste håret, plattade håret och körde med volymtången
11.) Nu åkte syrran precis och jag ska snart klippa Adam



















Har packat lite i BB-väskan också, bland annat har jag köpt amningskupor på apoteket som jag har packat ner. Återkommer med bild på magen också.

Kram Malin

1 kommentar:

  1. De kommer att komma väl till pass för det är inte helt sull-fritt att amma kan jag lova ;)
    Kramar

    SvaraRadera