torsdag 3 februari 2011

Jag och Mamma

Igår var mamma hos mig i flera timmar, jag gjorde ljusa slingor och klippte henne, vi käkade lunch ihop och hon hjälpte mig komma igång med stickningen. (Uffes mamma Anna-Lisa hjälpte mig tidigare i veckan och visade hur jag skulle göra, men jag råkade göra fel så det var lika bra att börja om igen)

Efter vårt möte på café igårkväll fortsatte jag med stickningen, jag köpte garn, en beskrivning och stickor för flera veckor sedan men sen har jag inte kommit igång.
Nu stickar jag bara det absolut enklaste man kan göra, men en då det är så himla kul att ha börjat :)



Här är en bild på mig och min mamma Karin från i söndags när vi var hemma hos mormor & åt mat.

Nu ska jag strax åka och jobba på café, vi hörs senare!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar