lördag 19 februari 2011

Fullt??

Det kom mycket mer folk på café idag än vad vi trodde, kul!!!
Efter jobbet åkte jag och Uffe på Kupolen och shoppade lite, när vi kom hem ringde farmor och frågade varför så många bilder på bloggen var svarta...
Jag trodde att de bilderna som man redan hade publicerat fanns kvar även om man tog bort de om ni fattar vad jag menar,.. nu har jag suttit i typ 5 timmar och letat på flera bilder och lagt in i inläggen igen, men det är hur många som helst kvar. Så j*vla drygt, jag blir galen på mig själv!!!
Ni som läser bloggen och har blogspot, hur gör ni? Det verkar som att jag har förbrukat bildutrymmet redan, jag köpte i alla fall lite mer lagringsutrymme nu.

Får fortsätta imorgon, nu ser vi på Melodifestivalen och äter hemmagjord pizza som Uffe har gjort.




























Här är två bilder som syrran tog på mig idag på café innan vi hade öppnat.

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Men jag har blogspot och har haft det i över 2 år och lagt in MASSOR med bilder och jag lägger alltid upp den största varianten och jag har aldrig behövt betala för extra utrymme. Visste inte ens att man kunde göra det. Blev det bättre när du gjort det? Vad kostade det?
    Hoppas ni har en kanonhelg i det soliga vädret.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej!!!

    Ja jag fattar ingenting... hm, vet inte om det blev bättre eller om jag har någon konstig inställning på ena datorn som gör att man inte ser bilderna som jag har tänkt att ladda upp, de står bara och snurrar & jag ser inte vad det är..
    På andra datorn verkar jag i alla fall ha mer utrymme nu, tror det kostade typ 7 dollar för mer utrymme, det var det billigaste sen kunde man köpa mer och dyrare också.

    Så drygt att behöva leta på bilderna igen nu och lägga om de i inläggen... men men jag vill ju ha de som minne, så jag får ta lite i taget.

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera