måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Hej hopp alla godingar!
Hoppas ni får en underbar alla  dag! Själv ska jag snart åka och jobba och sen blir det barnmorskan på eftermiddagen. Till kvällen ska jag och min darling äta lite god mat och mysa.

Hade en fantastisk dag igår, det var riktigt roligt att testa på silversmide :) På kvällen hade vi Baby Shower här hemma, det var också jättekul och bebisen fick massa fina presenter också. Har tagit massor av kort från igår, men jag har inte hunnit ladda upp de än.. får göra det lite senare.


Det här stod på mammsis facebook, jag snor den ;)
Till alla som är förälskade i mig...så är jag inte hemma idag...på Alla hjärtans dag =0) så häng alla blomsterkvastar... kassar med choklad o presenter...runt dörrhandtaget... hehe ♥♥♥
























Puss och kram  till dig hjärtat och alla söta läsare Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar