måndag 17 januari 2011

Stor

Hela eftermiddagen har jag sorterat massa grejer, vi har en stor hylla i sovrummet med massor av fack.
I hyllan har vi tryckt in hur mycket skit som helst och nu ska all den skiten sorteras! Hyllan måste vi göra oss av med om vi ska få plats med en spjälsäng inne i sovrummet.

Det är så drygt innan man väl kommer igång, men sen är det så skönt att få lite ordning och det känns riktigt befriande att göra sig av med massa saker som man inte har någon användning av.


Åkte ner på café en timme innan stängning och hjälpte syrran med disken och städningen, det hade varit riktigt mycket idag så hon uppskattade lite hjälp.
Nu är jag hemma igen och ska göra ett sista ryck i sovrummet innan jag slänger mig på soffan, har känt mig riktigt stor och otymplig idag. Magen känns så galet stor och nästan sprickfärdig.. det känns som jag vaggar fram och har haft ont i höfterna idag.

Här är något annat stort, hårspännen som jag fick av syrran i julklapp.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar