söndag 9 januari 2011

Söndag

Igår valde jag och syrran alltså att ha stängt på vårt café, en fördel med att vara egen företagare! Att kunna välja alltså =)
Vi åkte till Söderhamn på en kickoff för ett annat företag som vi är med i, riktigt roligt att prata om något annat GI-Sallad och bakverk ;)


Någon som var HELT GALET VILD igår var bebben, på vägen dit sparkade det som tusan i magen, men då ska vi inte prata om hemresan.. Hade så ONT i högra revbenet för bebisen sparkade HELA HELA resan hem. Uffe satt i baksätet med mig och fick hålla emot trycket för jag var helt slut av att först vara nervös för att vara konferencier och sen komma ihåg vad jag skulle säga under dagen, så när vi väl skulle åka hem igår kväll orkade jag knappt hålla emot trycket själv ;) Haha!!

Kände mig riktigt konstig när vi väl kom hem, det rörde sig i magen stup i kvarten så de kändes som jag skulle få magsjuka hehe..

Innan jag blev gravid trodde jag att det skulle sparka någon gång ibland, men att det skulle kännas så här intensivt var jag inte beredd på!! Men jag är GLAD att babyn sparkar =)

Såg att Englas bebisar hade dem här söta kläderna, så jag var tvungen att köpa lika, från h&m.


Kram Malin

1 kommentar:

  1. Ungen vill ut..hahah
    ska hitta en bästa moster tröja!!
    Pusss

    SvaraRadera