söndag 9 januari 2011

Mini

Här är en minisammanfattning av 2010

Kan säga att året inte direkt blev som jag trott, vissa saker blev värre och sämre medan andra saker har blivit bättre än vad jag trodde. Men överlag så tycker jag nog allt att det har varit ett ganska tungt år, med alldeles för mycket jobb! Fast med vissa guldkanter. Känns på något vis väldigt skönt att året är slut och att se fram emot ett nytt år!

Några grejer som hänt är i alla fall följande:
  • DatingSöndag på café samma dag som alla hjärtans dag. Vilket blev ett skämt haha med typ 6 personer på hela dagen. Vi som hade gjort så fint med ballonger, rosor, ljus, hjärtan och riktigt romantiskt.. ;)
  • Klassfest! 10 år sedan vi gick ut nian och klassen samlades för att spela fotboll och sedan käka god mat tillsammans, för att senare träffa alla andra 84:or. Riktigt rolig kväll =)!!!!!
  • Jag & syrran åkte till Stockholm för att se på Lady Gaga, som bjöd på en kanonbra show =)
  • Hälsade på Maggie och Genevive i Stockholm (syrran var barnflicka till prinsessorna för några år sedan) SÅ MYSIGT!! 
  • Fick i Juli reda på att jag var gravid, det absolut bästa som hände under det här året!!!!!!!
  • Var på roligt dop och bröllop
  • Bjöd pappa och mamma på en utomlandsresa i present när pappa fyllde 50 (blev en lyckad resa) vilket var skoj!
  • Hade överraskningsfest för Pappa när han kom hem från Spanien, han blev riktigt glad och förvånad!
  • Var på roligt företagsevent i Stockholm
  • Jag och syrran hälsade på min vän Ida i Gävle, myspys helg!!
Det här var alltså en kort sammanfattning av 2010, ska skriva ihop vad jag ser fram emot under 2011 också!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar