söndag 16 januari 2011

Magbild v.31

Glömde ju nästan att lägga in en bild på magen den här veckan, sista dagen idag innan jag går in i v.32, så jag sprang in en snabbis på toa nyss och knäppte några bilder på kulan ;)

Har funderat på hur jobbigt det måste vara att ha en sån här kalaskula jämt, jag vet att min kommer försvinna (förr eller senare..) det är såklart inte hälsosamt att vara så här tjock! Det är riktigt drygt att böja sig framåt och knyta skorna, jobbigt att gå fort och prata samtidigt, ja vardagliga saker tar så mycket längre tid än annars ;)
Men jag klagar absolut inte!!
Jag kommer ofta på mig själv förundras över min egen mage, tänk att det ligger en liten människa där inne. Jag smeker ofta en hand över magen och tycker det är lika spännande varje gång bebisen gör en volt där inne!




























Nu ska jag och magen gå och lägga oss i sängen. Godnatt!!

Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Mår du bra nu då Kusse? Varit så orolig för dig när vi hörde att du låg på sjukhus.. Superskönt att du är hemma och mår bättre nu iaf! KRAM

    SvaraRadera
  2. Fin mage du har!! Börjar inte bli så långt kvar nu =) är du nervös? får ta och ses sen när du bli hemma med bebis! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Kusse!
    Jo jag tycker att jag mår bra nu, men pappa och syrran tycker att jag ska försöka ta det lugnt hela den här veckan. Så jag ska bara jobba lite grann, vilket känns skönt!
    Kram Malin


    Hej Johanna!
    Nej det börjar dra ihop sig, men bebisen behöver inte riktigt komma än.. ;) Är inte riktigt redo än ;) Nejdå men den kommer när den kommer :)
    Har inte blivit direkt nervös för själva förlossningen än utan det är väl mer allt runt omkring.
    Ja det vore jättekul att träffa er, jag har ju inte sett din lilla prins (förutom i bloggen då)..

    Kram Malin

    SvaraRadera