måndag 24 januari 2011

Kläder

Tänk att jag har gått in i v.33 nu, det är bara några veckor kvar tills vi får träffa vår älskade lilla bebis!!


Det var så kul att få alla kläder igår från när jag och syrran var små, mycket har farmor och mormor sytt vilket är roligt! Det är så mycket gulliga klänningar, nu tror ju jag att det blir en pojk så det var tur att det fanns lite kläder från brorsorna också ;)
Jag håller på att tvätta kläderna nu och ska stryka och lägga in i bebisens garderob, ska ta några kort också så ni får se :)



Före lunch idag mådde jag illa och har känt mig lite konstig i kroppen, men nu börjar det kännas lite bättre i alla fall.
Har bakat lite här hemma, men tror jag ska lägga mig på soffan några minuter innan jag ska iväg på möte.


Kram Malin

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack :)
    Ja man behöver verkligen få vara vuxen ibland, inte bara mamma.

    Hahah ja det där med barnvagn är en jäkla djungel. Finns verkligen hur mycket som helst att välja på. Jag har ju hunnit med ett gäng och hittills så är det den jag har nu som jag tyckt om bäst. Jag är inte så himla förtjust i vagnar med små svängbara hjul, det är bra om man ska gå på kupolen tex men absolut inte om man vill ut och gå på vintern. Den som jag har är 2 separata delar, en liggkorg när bebisen är liten och sen en sittdel där den är lite större. Även bilbarnstol går att ha på den.
    Såhär ser den ut: Båda delarna är helsvarta

    http://www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_modell/City_Cross-23.html

    Jag skulle fått svar om vagnen redan igår så jag hoppas de hör av sig snart.

    Ha en toppendag!

    Kram Emelie

    SvaraRadera