torsdag 2 december 2010

Torsdag

I förrgår hostade jag som sjutton innan vi skulle gå och lägga oss. Har du blivit förkyld sa Uffe? Nej, jag har halsbränna bara sa jag. Får man hosta av det frågade han undrande. Njae det tror jag inte, jag har liksom ont i halsen och halsbränna på samma gång..
Tänkte inte så mycket på det, men igår kväll började jag känna mig lite konstig och i morse mådde jag illa och kände mig sjuk.. Fan inte nå mer illamånde kände jag!!!! Åkte till jobbet och efter frukosten började i alla fall illamåendet släppa, men det känns som att jag skulle kunna bli sjuk. Igen. Nej! Jag. Har. Inte. Tid!! Att vara sjuk, men jag ska gå hem tidigare idag och ta det lugnt och hoppas på att jag blir bättre..





Får se om jag kanske ser på någon av fimerna som jag och Uffe köpte sist vi var och handlade på ica maxi.

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Tack för bra jobb på café idag. Vila upp dig och ladda batterierna med film o julmys!!

    Puss från kollegan =))
    hahah

    SvaraRadera