tisdag 28 december 2010

Tisdag

Var riktigt trött även i morse, men nu räknar jag ner dagarna till nyår. Ser mest fram emot att bli ledig både lördag och söndag!! SÅ SKÖNT! Men det ska också  bli kul att fira nyår ihop med Uffes tvillingbror och hans sambo Linda, dem är så mysiga och lättsamma!!

Förmiddagen och lunchen var det riktigt mycket och väldigt stressigt på café, eftermiddagen var superduper rolig för då kom mina barndomskompisar Petra och Lina + deras pojkvänner och käkade + fikade!!! Det var rätt lugnt på eftermiddagen och syrran skötte kunderna så jag fick snacka :) (Tack sis!)

Petra och hennes kille stannade kvar till 19, vi pratade idéer och jag fick massa tips och råd! Snackades även barnuppfostran och barnvagnar haha.

Vad jag saknar er Petra och Lina!!!!!






















Den här fina vasen (kanske inte syns så bra på bild?..) med rosor fick jag i julklapp av mamma och pappa :)
Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på Tinas matprogram och sen fortsätta med boken som jag tipsade om!!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar