tisdag 7 december 2010

Planerar

Nu är vi riktigt sociala här hemma och sitter med varsin dator,
i alla fall jag, Linn och Adam. Snart ska vi käka bakad potatis med rödlök och baconröra, ska bli gott!

Sitter med min almanacka och planerar närmaste veckorna, det här ser jag fram emot:
¤ Åka med syrran till Gävle i helgen och hälsa på Ida :)
¤ Bli frisk från min förkylning
¤ Åka till barnmorskan nästa vecka
¤ Viktigt och roligt möte på måndag gällande en spännande grej
¤ Lucia
¤ Uppesittarkväll
¤ Julafton
¤ Juldagen

Kvällen före julafton ska vi vara hemma hos mamma och pappa, på julafton ska vi vara hemma hos oss och juldagen ska vi först vara på café och sedan blir det hela huset gungar.

Här är ett kort från i söndags, då vi var och tittade på Linn som hade dansuppvisning.
Igår var vi på cozmoz och kollade på Adam som hade uppvisning med orkestern. Det är så mysigt att kolla på alla framträdanden som är kring jul tycker jag. Dem är så söta alla barn som visar upp vad dem har lärt sig under året :)

Kram Malin


1 kommentar: