fredag 31 december 2010

Nyår

Tänk att snart är 2010 slut och ett nytt år börjar...
Spännande, tycker jag! =)

Idag kör jag och syrran finklädsel på café, vi har nämligen öppet mellan 10-14 idag.
Förutom finare kläder har jag också på mig en utav dem här parfymerna, den med en rosa fjäder på. Så nu luktar jag ljuvligt ;)
Fick dem i julklapp av Uffe, alla är från Paris Hilton.

Andra från vänster har jag sprutat på mig idag!

Ska göra en lista också har jag tänkt, en lista över vad som har hänt under 2010. Det är alltid kul att ha kvar!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År syster ryster.
    Lät som du hade skoj igår också =)
    Parfymerna luktade göttans!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. God fortsättning VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!!!!!

    Jag älskar dig!
    Kram Malin

    SvaraRadera