tisdag 30 november 2010

Tisdag den 30 November

Godmorgon godmorgon!!
Idag är det sista dagen av November 2010.

Hade fortsatt ont i magen under dagen igår, inte hela tiden men till och från. Det var inte sammandragningar utan mer som magknip ungefär? Faktiskt så har det inte släppt än.. drygt!
Bokade av ett möte igår kväll för att bara ta det lugnt, känns att det har blivit lite mycket på sista tiden.
Jag orkar inte jobba och vara i farten som innan jag blev gravid!! Men det glömmer jag bort, samt att det är väldigt svårt att ta det lugnt när man är egen företagare. Läser i tidningar och böcker att man ska passa på att vila flera gånger under dagen, men jag vet inte vilka som har ett sånt jobb haha att man bara kan gå och lägga sig och vila när man känner sig lite trött.. hm

Nu lär jag sticka och jobba på café!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar