lördag 20 november 2010

Litet påslakan

Somnade tidigt igår, redan i soffan under idol men sen sov jag rätt dåligt under natten, det kliade som sjutton i halsen. Känner mig bättre idag i alla fall även om jag har lite lätt huvudvärk.


För länge sen (flera år sen) när jag och Uffe var på ikea köpte vi nya täcken, men när vi kom hem hade vi råkat köpa bebistäcken haha, men jag tror att vi sparade dem. Ska gå ner i källan och kolla idag om jag kan hitta på dem och se om täcket skulle passa till det här lilla nya påslakanet..
























Väntar ett tag med att köpa spjälsäng, då det ska ändras om i sovrummet först. Tror nog att det får bli en vit i alla fall, ska kolla lite mer.

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Va fina lakan! antar att de är till bäbis, hade passat mig med annars = ) Klassiskt fina

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Hoppas du har slappat och att du känner dig bättre efter helgen.
    Tiden går så snabbt, tänk att bäben snart är här =)
    hehe
    Åhh så jag längtar.
    Puss på dig bästa syrran

    SvaraRadera