torsdag 4 november 2010

Kvällsmat

Sådär nu har vi precis dukat undan kvällens middag här hemma.
Fick ett tips av Anna som jag testade idag, bjöd Uffe på maten när han kom hem från gymmet. Det gick fort, var enkelt och gott!
Jag klippte bacon i bitar och stekte dem knapriga, blandade med keso och kokade färsk pasta i 4 minuter. Blandade allt och rev på ost och hade på lite peppar, klart!!

Tycker om att få nya recept. Om någon vill dela med sig av något smarrigt recept får ni gärna göra det :)


Tände mycket ljus och en brasa, nu ska jag bara mejla lite och sen blir det soffan med en tidning!
























Köpte på mig mer ljus när jag var på IKEA i förrgår. Det går åt en hel del!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Det ska jag laga nästa gång! perfekt o slänga ihop när man är riktigt hungrig!

    SvaraRadera
  2. Då är vi tva kusse =) Kul och se dig och Madde idag. Tyckte du om maten?

    SvaraRadera