onsdag 3 november 2010

Jultidningar

Har köpt två nya jultidningar, som jag ska lägga mig och bläddra i nu! Är inte så mycket för rött, jultomtar och massa prylar direkt. Kan tycka att det känns mysigt med typisk "Madickenjul" rödrutigt, julgardiner och tomtar om ni förstår hur jag menar.
Men inte hos mig! Vill nog ha det mer stilrent också för att vi har så litet hus, annars känns det så rörigt, smällkarameller i alla möjliga färger tackar jag NEJ till.

Men förra året sa Uffes son Adam att han ville ha lite mer rött här hemma, jag hade bara köpt svart och silver på dem juliga sakerna som vi hade. Ljusstakar, servetter, julgranskulor och sånt.
Vi får se hur det blir i år. Kan tänka mig vitt i år.
Får nog göra lite rött och juligt på Adams rum, så han tycker det känns mysigt och är nöjd ;) Barn är ju lite mer för färg..
Hur har ni hemma under jul?




Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar