onsdag 3 november 2010

Armband

Igår var jag till Gävle och hälsade på min kompis Ida, som pluggar och bor där.
Hon har pluggat i 1,5 år och äntligen tog jag mig tid och åkte och hälsade på henne :)!

Vi käkade god Sushibuffé och snackade, köpte med oss fika till hennes mysiga lägenhet och bara umgicks! När det började skymma ute åkte jag till IKEA i valbo och sprang in och handlade lite smått och gott.

Vägen hem var hemsk! Det var kolsvart ute och spöregnade hela vägen hem, fy sjutton vad läskigt det var att köra. Jag hatar att köra bil när det är mörkt och när det dessutom vräker ner regn samtidigt hatar jag det än mer! Höll på att börja grina där ett tag.. Men jag tog mig hem i alla fall! I morse när jag vaknade hade jag ont i nacken och axlarna, haha jag satt väl och spände mig hela vägen hem, med näsan tryckt mot vid bilrutan ;) som en kärring..
























Det här fina armbandet fick jag i present av Ida (för att jag är gravid) var inte det gulligt!?! Tack tack!!!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar