torsdag 7 oktober 2010

Magbild v.17

Försökte få till någon magbild idag, vet inte riktigt hur bra det blev men men..
Nu är jag alltså i v.17+5, tycker den känns mycket mindre än förra veckan då jag var i början av vecka sexton. Det är väl sådär antar jag..

Det blir ju troligtvis bara ett barn (eller i alla fall en graviditet) för min del, då Uffe redan har tre barn så vårt barn får ju syskon.
Men därför vill jag extra mycket att magen ska komma någon gång haha, vill få en "riktig" gravid mage! Nu ser den mest ut som någon gasig halvt putande tjockmage ;) Men som sagt den kommer väl.., otålig som man är!



























Kram Malin

3 kommentarer:

  1. OJJ va stor den har blivit =)
    Den kommer den kommer..
    Snart blir din platta mage stor som en ballong =) Längtar!

    Kram på dig min älskade syrra

    SvaraRadera
  2. Det var inte mycket till mage =) Min va precis lika, men sen gåre fort! Kram/Johanna

    SvaraRadera
  3. Magen kommer kusse, var så säker :D Vad kul att du gillar tröjan! Bra att den kommer till användning :)

    SvaraRadera