fredag 8 oktober 2010

Idol

Nu har fredagsmyset infunnit sig på Bergsgatan. Bara jag och Uffe hemma (Varannan vecka bor Linn och Adam här och annars hänger syrran här en hel del) Mysigt med bara jag och älsklingen! Vi mumsar morötter, gurka, chips och dipp. Uffe dricker rödvin och jag klunkar vatten ;)

Vi ska ta oss en varsin bit smarrig kaka också, så jäkla god var den (Tack för receptet Emelie) Tog med en bit till mig och syrran på café, hon blev lika frälst som jag!

























Vad kul att Seal är med på Idol. Ska krypa ner i soffan igen nu med Uffe, blev ju reklam direkt på Idol, så då passade jag på att skriva ett inlägg ha ha, men nu börjar det igen!

Trevlig Fredagkväll
Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Ja visst var den farligt god!? Här har vi fikat varje dag sedan jag fick receptet. INTE BRA ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, fy sjutton vad god den var ;)
    Kram Malin

    SvaraRadera