fredag 22 oktober 2010

Fredagskalajs

Hela vecka har jag och syrran planerat, fixat, strulat och ordnat med en överraskningsfest för pappa som kommer hem från Spanien ikväll.
Då han sitter på planet nu och ska raka vägen hem, gissar och hoppas jag på att han inte kommer läsa bloggen ;)
För det ska ju alltså bli en surprise!!!
Håller på för fullt nu med förberedelserna :)

Hoppas på att det inte är några förseningar eller att det blir snö, så det tar lång tid för dem att åka hem (med sommardäck) Men vi håller tummarna för att allt ordnar sig!



















Här ser ni några av inbjudningskorten med farsan i mitten :)



















Och här några av dem vita blommorna som vi har handlat.
Visar bilder i morgon, så ni får se hur dukningen blev, om han blev överraskad och om det (hoppas hoppas) blev lyckat!

 Återkommer om jag hinner lägga in en bild på min outfit.

Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Hej tjejen
    Ramlade in på din blogg via Matildas.
    Vad roligt och läsa att du väntar en liten en :) Jag rekomenderar det verkligen, hur mysigt som hellst!
    Kram från (Esprit) Jenny och lillskrutten Emil

    SvaraRadera
  2. Halloj Jenny!

    Kul att du hittade hit :)
    Ja, det känns så mysigt! Ser verkligen fram emot det!!
    Är allt bra med er?

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej
    Här är det bara bra!
    Skrutten börjar klura ut hur man ler och charmar brallerna av oss när han får till det :D
    Kommer in och visar vid nästa fika.
    Kram Jenny

    SvaraRadera